Version française

Geheime code kiezen - Nieuwe leveringstermijnen


Beste klant,

Jullie hebben het ons gevraagd en wij hebben naar jullie geluisterd ! We hebben het plezier u een nieuwe functionaliteit i.v.m. het gebruik van de Sodexo Card® voor te stellen: het is vanaf nu mogelijk om "vóór de productie van een nieuwe Sodexo Card®" de geheime code te kiezen !

Concreet, hoe gaat het te werk?

  • Binnen de 5 werkdagen na behandeling van de gegevens van uw medewerker in uw klantzone MySodexo, krijgt uw medewerker een 1ste omslag (in zijn brievenbus of door u uitgedeeld, volgens uw aanvraag) met volgende informatie :
    • "Standaard toegekende" geheime code onderaan vermeld in het document
    • Einddatum om de "standaard" geheime code te wijzigen (+/- 6 werkdagen vanaf levering van deze 1ste omslag)
    • Procedure – Hoe deze "standaard" geheime code wijzigen?
  • Binnen de 10 werkdagen na levering van de 1ste omslag met de « standaard » geheime code, krijgt uw medewerker een 2de omslag (in zijn brievenbus of door u uitgedeeld, vervolgens uw aanvraag) met zijn Sodexo Card® :
    • Deze termijn is noodzakelijk om aan uw medewerker, enkel indien hij het wenst, de gelegenheid te geven zijn "standaard" geheime code te wijzigen, en nadien zijn Sodexo Card® te produceren
    • De Sodexo Card® is bruikbaar met de nieuwe geheime code of, indien de wijziging niet op tijd gebeurd is, met de "standaard" geheime code
    • De Sodexo Card® wordt ook geleverd met een gebruikersgids

BELANGRIJKE INFORMATIE:

De mogelijkheid om de geheime code te kiezen is alleen mogelijk vóór de productie van de Sodexo Card® en in volgende gevallen :

  • 1ste productie van kaart en geheime code;
  • Herproductie van kaart en geheime code in geval van verlies/diefstal (geldigheid van de elektronische cheques verlengt van 14 werkdagen). Het zal dus niet mogelijk zijn voor de herproductie van een kaart "om technische redenen" de geheime code te wijzigen. Er wordt geen nieuwe geheime code aangemaakt, de huidige actieve geheime code wordt hergebruikt.

Wij overwegen momenteel verschillende kanalen om de geheime code te kiezen en / of te wijzigen na de productie van de Sodexo Card®. De resultaten van de verschillende opties zullen wij u meedelen zodra de beste oplossing gevonden is.

We staan ter uw beschikking en blijven onze oplossing verder continu te verbeteren dankzij u!


Nieuw binnenkort – Januari 2013 : het versturen van een verwittiging via sms naar uw medewerker i.v.m. een nieuwe storting en vervallen cheques op zijn Sodexo Card® -rekening.

Met vriendelijke groeten,

De Sodexo klantendienst


Voor bijkomende informatie, raadpleeg uw klantzone via www.mysodexo.be of neem contact op met onze Klantendienst via e-mail op Support-Sodexocard.BE@sodexo.com of per telefoon op het nummer 02/547.54.45 (van maandag tot vrijdag van 08.30 tot 12.30 en van 13.30 tot 17.00).

Bezoek onze site: www.sodexobenefits.be